info@TheHeatCompany.cz
+420 775 864 910
logo

Nejčastější dotazy

Obsahuje jedno balení hřejících polštářku DO BOT 2 kusy polštářků?
Je možné multipack s 5-ti páry hřejících polštářků DO BOT otevřít dříve, než v okamžiku jejich využití?
Jsou hřející polštářky na jedno použití?
Co s hřejícími polštářky po jejich použití?
Jak dlouho je možné hřející polštářky skladovat?
Jsou hřející VLOŽKY DO BOT opatřeny lepící stranou?
Je možné hřejivé polštářky zastříhnout na požadovanou velikost?
Jaký je rozdíl mezi BODYWARMER a MULTIWARMER?
Je možné využít hřející polštářky i pro jiné účely než jsou navrženy?
Co dělat když hřející polštářky nejsou dostatečně teplé?
Je možné využívat hřející polštářky během spánku?
Mohou používat hřející polštářky děti?
Je možné používat hřející polštářky i v extrémních výškách?
Je pro objednávku zapotřebí nějaké minimální množství?
Mohu vrátit nebo vyměnit objednané produkty?
Jaké jsou možnosti dopravy a dodací doba?
Pokud máte k některému z produktů dotaz, ke kterému jste zde nenašli požadovanou odpověď, prosím ozvěte se nám s Vašim dotazem telefonicky, mailem nebo náš můžete kontaktovat zde na stránce rádi Vám Vaše dotazy zodpovíme.